2007年6月11日 星期一

遊戲

昨天早上去了開會,無奈開到食飯時間,唯有跟老闆一齊食。幸好老闆好懂得觀人於微(我指我不想吃貴餐廳),於是我們走到附近一間茶餐廳解決便算。

下午回到公司,看見張枱就已經唔想做,因太多鎖碎事要更進...但不做的話會趕不及,唯有硬著頭皮做。

心情一直不好,希望陰霾快快散去。現在有太多事等著我去做,已應付不來,唯有將它們交給神去安排。神呀,我不處理這些事了,你幫我跟進吧,我要抖抖。

2 則留言:

不再thin的阿thiN... 提到...

凡人啊,神只可以在精神上幫輕下你,實質既工作,自己搞掂佢啦!呵呵!!

TingTingTing 提到...

嘩,好大盤冷水"豆"頭淋呀!

知喇知喇,做咪做羅!....