2007年6月20日 星期三

新生活

最近覺得自己好似有些跟以前不同,改變是開心的.
一步一步,好好地走上去! (不想用個"下"字,好似唔夠積極咁,hehe)

香港回歸了十年,似乎十年期間不是十年如一日,反而香港人的生活有點像過山車,有大起有大跌.

近三年,我都大起大跌,現在處於調整期,希望之後又回升,突破二萬二千點,然後開開心心過日子!
調整期期間,我發現原來過去的兩年,我miss左好多好玩既野.我不是說後悔那時的生活,因那時我覺得很開心,很值得.不過,既然現在有機會重新去玩,那就要盡情去玩下. 突然覺得雲霧撥開,晴天來啦!

5 則留言:

不再thin的阿thiN... 提到...

唔用個"下"字,可以用個"前"字架ma!呵呵!!
見到你努力生活,積極尋回昔日可愛開朗的joyce,我都戥你開心啊!!加油加油!!

TingTingTing 提到...

呀!又係喎!都話我個腦簡單架啦,尤其在夜間...更load得慢....

June 提到...

Yeah! 走出谷底,反彈!

TingTingTing 提到...

唉,激死,反彈左一晚,今早(noon time)返工個陣,竟然撞到佢阿爸!
佢好似睇唔到我,我亦行過左之後再記得佢係佢阿爸.我地無打招乎,但就令我即時唸起好多野,頂!
搞到係公司都無mood做野.已經好努力去染飾,無奈仍逃不過同事的眼.她說我整天呆呆的…唉…今天,又撞了一野牆...

不再thin的阿thiN... 提到...

傻妹,你又無做錯野,做咩鬧自己呢?見到一D"舊人",梗會好自然諗起D舊野,俾著任何人都會一樣!千祈唔好逼迫自己,俾D時間,俾D耐性自己去適應番!