2007年7月27日 星期五

十二點

一盞又一盞燈熄滅,四周愈變寧靜。
星期五的晚上,我放著Dianne Reeves的CD........專心地............................................工作!!!

點解!!!星期五應是FEVER night,但到深夜十二點,我還在尖沙咀這個歌舞昇平的地方埋頭苦幹地工作!還要做到十二點!這是自04年打後都無發生過的!其實以往的projects有時比現在還多,但因最近半年多了很多騎尼節目,多了'kick'手野........

Oh...不在此說那麼清楚了,突然有隠憂.......

4 則留言:

Sei Gi 提到...

昨天我都係全公司最後一個走(做左個零月既第一次), 周圍啲燈熄晒既感覺真係有點恐怖, 預計8月會更加忙, 最近我都未有時間update個blog呀! 唉...

你都要加油呀! 支持你!

monbibi 提到...

你地都要加油哦。。。

不再thin的阿thiN... 提到...

上個星期我都做到差唔多11點先走...月尾,特別忙!香港人...真係辛苦命...

TingTingTing 提到...

大家,努力! 唯有暫時為五斗米折腰先啦....