2008年3月24日 星期一

The Lord of Wing

幾年前就已經想下定決心,看畢整套魔戒.無奈每次都是看了第一集的頭30分鐘,已經失去耐性,離開了電視機.
昨晚,不經不覺是無線翡翠台播出魔戒最後一集,之前已連繼2星期播出上2集(不過我没有看),我想既然到了這地步,那就邊做面膜,邊看大結局吧.
果然不出我所抖,一套三集的魔戒,只要看最後一集便可.(那導演太拖長來拍了吧!?)不過,一集的份量亦不少,我看到零晨4點呀(差不多1點便開始做)!!!睇都眼都掉下來了!若不是靚靚Orlando,早就放棄!我真不明為何那麼多人喜歡魔戒,金傭的著作比它好看億倍!真是有點後悔看完才去睡!

3 則留言:

monbibi 提到...

其實原裝無剪片的版本好睇好多架~~~
我三集都有睇,都係係戲院睇...
heehee...
我覺得ok丫,反而最後一集臨尾就真係有d拖長來拍的感覺

不再thin的阿thiN... 提到...

只睇左頭2集...無心機再看了...好長...人物又多...:P

匿名 提到...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.