2007年6月1日 星期五

新一代notebook

我真係好surprise,現今的notebook竟然無Office!!!!難怪咁底買,一個正版Office要成$12,000喎!
大家,如果我買了手提腦,有没有人可借Offie給我安裝呢?

JuneJune提議不如弄好現時的desktop便算,但我怕很快會被家姐又弄壞,其實弄壞不是最大問題,而是她要我去搵人修理部腦才是最大問題!抬部腦去屋企樓下已經想死,莫講話去到修理個到.

再講,我間房真係好似地獄,bibi見過就明我點解咁講。我根本不想在房用電腦。

我打算星期日在家進行強制性清房大行動,唉,唔知到時點同D屋企人撐啦.....

1 則留言:

monbibi 提到...

沒錯,我見過感受過。。。
我完全明白你的感受!