2007年5月22日 星期二

Thank you

上星期二,好多謝JuneJune部左我成晚,一直都好想在blog到多謝,無奈家中電腦就在此時撐不住,一直到現在才有機會。(點解上到網?唸下啦)

我原來就是這樣的一個人,時不時會唸埋d無謂野,唸野又好長遠不設實際,昨晚終於知道,我條命就係生成咁。當知道這就是命運,很多事情都不能控制,頓然灰起來...我有些不想面對我的將來...

今天多謝Elsa,我成日無理喇架去同佢講自己d無聊野。其實我知道自己又係到撞牆而已,因我個人就係成日唸埋d無謂野...

今天的工作,真的很討厭啊!唔想再對住OHK!

9 則留言:

Unknown 提到...

唔上黎一陣,點解攪到自已咁down呀? 深呼吸,記住深呼吸呀!

TingTingTing 提到...

Chan,係呀,近排比較down,因OHK真係好Q煩.煩到我極度唔想做佢地d野.
另外,十周年另一大節目又係好煩,要開始做野,但無料,唸住問d尊貴既表演單位取料,點知老闆話at least mgr grade至可同佢地接觸,玩咩!
屋企無電腦用,買手提電腦又唔知選邊部好...超煩.又貴....
屋企好耐無人煮飯,成日要食飯盒,我返到屋企又煮唔切,咁多野做,想準時走都難...
我真係好煩呀近日...

monbibi 提到...

刀刀,不如我搵日去Anna屋企一齊整住家飯食丫? (sounds good?)

至於電腦呢,我通常星期五六日都會係何文田,如果你要用,我可以抬我部mac book去你屋企借你用...不過你要預先話我知,等我吾好約人...同埋吾駛覺得吾好意思wor...你要用就話的知啦~吾駛客氣!:)

至於工作,我雖然幫不到什麼,但你有需要搵人"腎"下時都可以搵我架。。。

吾好咁"monk"啦,知嗎?

June 提到...

我都好耐無上黎,估唔到自己榜上有名添。
唔駛多謝wor,我地兩"hip"插刀,無計既,下次我跌落谷底,記得扶我一把。

OHK真係好煩,好想將章魚咀切碎!!

Unknown 提到...

見到june june講兩脅插刀,不禁又要分享下余華的小說《兄弟》裡的妙句:
"為兄弟兩脅插刀,為女人插兄弟兩刀"

hahaha!!!唔好意思,十分off topic,不過畀下面笑下啦!:)

TingTingTing 提到...

bibi,多謝你肯借部'腦'給我,但長遠計,我都係要買一部架喇.
June June,你話將章魚咀切碎,令我唸起章魚丸.放心喎,我想信你已永久經離谷底喎!^v^
Chan,你本《兄弟》邊到有得借?想借來睇下笑下,你quote個句真係好精景!

Unknown 提到...

《兄弟》可以在"阿陳圖書館"借到 ;)

不再thin的阿thiN... 提到...

刀刀,好番D未呀?
心情起起伏伏係正常既,唔好覺得自己係怪物!不過甘樣對身體唔好架...搵日我地一齊出街玩啦,散散心,傾下計,個人自然就會輕鬆番!!不過你要買電腦,我又要儲錢還債(D機票錢未俾番阿媽:P),一於就學BIBI話齋,去ANNA屋企玩啦,又有得玩,又慳錢,一舉兩得!呵呵!!

TingTingTing 提到...

A thin, Bibi, 好,去搞下Anna都好,哈哈!