2007年9月8日 星期六

真的要搬了...

知道要搬的時候才發現自己有多不捨得現時的屋企...

4 則留言:

不再thin的阿thiN... 提到...

幾時新居入伙?

fa 提到...

吓?事態進展咁快o既!唔上黎探你一排,呢頭話想搬,呢頭就有盤睇中!joyce san你好叻呀──10個鼓掌!!!!

Sei Gi 提到...

要幫忙記住搵我地呀!

TingTingTing 提到...

阿thin:
正式來說應該是十一月中搬...

chan:
我都覺得事態轉變得好快,決定賣同買只不過短短兩天內既事...唔係我"叻",係我阿爸叻姐.....

sei gi:
多謝,可唔可以請你地幫手,幫我把垃圾掉出街?If not,阿麻會將呢D '物品'放回原處...