2007年9月15日 星期六

好灰呀!

真係好灰呀! 灰呀灰呀.......

連續兩篇文章都係0 comment ar!!!!! -_-

但係又其實有人睇gu bor...係咪因為大家好似我咁忙呢?

8 則留言:

monbibi 提到...

刀。。。
不要那麼灰啦~~
哈哈。。。其實我個Blog都係有人睇但O Comment
重點係有人關心你,會睇嘛,Comment都不是那麼重要啦~~
:)

TingTingTing 提到...

oh bibi,thanks.
其實因為工作好忙,有時間個陣就會睇下大家既blog,知道大家做緊乜都好,但近排大家好似真係好忙咁,連大家的BLOG都無乜UPDATE,咁我寫個D又無人俾COMMENT,一悶之下咪話好灰羅.
我緊係知有一眾好友關心我啦,好開心架.不過近排工作上忙到個人有d down down地姐.
無咩既. 'v'

sumsum 提到...

sor mui! no need to grey la! All your friends love you from your heart. I am very bad in typing Chinese, so sometimes I feel funny to leave an English message.

Cheer up~~~

不再thin的阿thiN... 提到...

噢,我又點會唔關心你呢?
silly baby~~ :D

sumsum 提到...

oh got a typing mistake there... i mean we all love you from our hearts! :)

fa 提到...

我有睇呀我有睇呀!!! :)

Sei Gi 提到...

刀,我都好忙呀,嗚嗚,所以連個blog都荒廢埋,我都覺得勁無奈呀! (但係一有時間我會update番架!)不過你睇下幾多人回應, 所以你都要繼續努力呀,我地其實都好捧你場架!

TingTingTing 提到...

Joyce San好感激大家呀!
覺得自己好似個專登'liu'計引大家注意咁添! hehe...