2007年9月26日 星期三

我係電腦/電器小神!

從小家中很多的電器都是經我手啓動或修理的,到我大了,仍是這樣,情況還愈見頻密.
前天書枱燈懷了,家姐只懂叫我整,哈,又真的給我弄好. 今天我自己又install好個無線連線器. 再之前公司的電腦有什麼奇難雜症大多數都是自己搞掂.
從没真正讀過電腦,或電器維修,偏偏那些跟電有關的儀器到我手上就好像會'蘇' (我唔記得左隻字點寫...)醒般,一下子又work了!

難道,我真的旺五金/火電?

4 則留言:

sumsum 提到...

you are a smart girl!!!

cheer up!

不再thin的阿thiN... 提到...

哈哈!!勁呀!!多才多藝!!

Sei Gi 提到...

咁你要鑽研多啲, 多一門手藝, 好有前(錢)途呀!!

fa 提到...

yeah,我都好懷念以前一下求救,你就幾忙都幫手整我部電腦的sweet sweet moment!!!