2008年10月6日 星期一

「做個快樂人」-區樂民

區樂民又出新書了,很久没有看他的文章,所以一見到他的新書便買本回家'差電'.實是家姐有折頭卡,貪便宜,所以買了 :P
今次的題目是「做個快樂人」,我看,區樂民其實出這本書是給自己看居多,不過也不失為好事呀.原來半年前他的老爸回歸天主的身邊了,現在他已從陰霾走出來,重拾做個快樂人的本色.
不過,他的文章始終跟以前有些不同了,就是嚴肅了,有好幾篇我甚至看得哭了出來.
一本半寸厚的散文集,就這樣以短短的兩三天分段地給我看完了,有點失落,不過又有點高興,因我很久都未試過這麼快看完一本書!(正確來說,應是我很久都未看過書了.............)

4 則留言:

monbibi 提到...

三日看完一本書對你來說的確是很快~~~
哈...
我上次上你屋企,係你房見到本Conversation with God...呵...我都無意圖去問你睇左幾多~~~ :P

um...
回應一下主題,其實喜樂與否全在主觀的心;
一本曾經看過的書說,我們的思想都是被perception about the world所操控,其實every event本身都是無顏色的,被染色了是因為我們帶了有色的眼鏡去觀看它...
人生不同的閱歷(無論是被label為好還是壞)都有著enrich我們人生的作用~~~我來這麼想..

TingTingTing 提到...

haha, bibi,你好勁呀!你係咪訂左我個blog既'news update' function呢?
被你見到本'conversation with god' tim! 哈哈,其實我下個目標就係返番去睇呢本書!真的!(我之前已睇左1/3多dd架啦!)
咁,區樂民本書係中文,又短咁多,又有時好笑,點同呢!緊係會快好多好多...睇完啦!

其實你係我間房見到本'conversation with god' 係件好事呀,證明我間房開始執好...好dd啦! :D

快樂係主觀?都係既,不過見到d開心野或好似呢本書咁,開心既標題,咁睇下都會開心d既.
p.s.我以為我個blog荒廢左咁耐,已勁無人會來睇既添!依家有番d安慰^_^

monbibi 提到...

呵~~~其實我是剛好路過見到你"竟然"(麻煩bold大個竟然呀!!!)update左你個blog,所以為了證明我到此一遊,所以我好努力留言lor...

加油呀~~~其實你慢慢睇啦,我都唔趕既,不用急 :)
我個日只係無意中見到佢jei...不過我同意你間房既condition係好過之前好多好多架啦~~~
其實有個咁開揚既view,你的新屋的確很舒服...

快樂與否其實真很subjective...
e.g.對一個好喜歡食麻辣火鍋的人來說,你請他吃麻辣火鍋,他會很高興;
但對一個很怕吃辣的人來說,你請他吃麻辣火鍋,他絕不會高興;
同樣的麻辣火鍋(neutral event),不同人就有不同的reaction啦~~~ what makes a neutral event bias is indeed our perception.
嘗試在你覺得唔開心時,想多d令你開心既事(例如有我陪你食飯食甜品咁啦)...而係你開心既時候就盡量prolong那感覺~~~
雖然會覺得有點阿Q,but it works,why not give it a try? :) hehe

monbibi 提到...

p.s.
你多d update你個blog啦,我好乖架,成日都會睇大家既blog存 ^^