2008年12月9日 星期二

做死人

做死人啦做死人啦做死人啦做死人啦做死人啦做死人啦做死人啦做死人啦做死人啦!!!!!
做唔完既!!!
我樂於教人,因為咁代表我好熟d野.
但我唔鍾意連自己d野都做唔切個陣,又要我睇埋人地d野羅,我又唔係經理!
都唔知佢係到做緊乜!

咁樣搞到我舊病復發,個人唔知點咁,成日淨係為工作,但唔理又唔得.
衰到發夢竟然同番佢一齊!想死!完全0溝通,又咁耐啦,點解都會咁架!!?
夢入面個個好友不停叫我唔好,我唸係潛意識掛.

總之,今晚唔該醒定d,夢到6個number好喇!

2 則留言:

monbibi 提到...

無聊地八掛下...
夢入面個好友會唔會係我呢?!?呵~~~
well...
我之前同你提Law of Attraction時都應該有提過,"Energy goes where attention goes"...
如果你把注意力放係工作好忙,d野做極都做唔完,唔OT唔得等-ve side,這些-ve的event就會纏住你唔走架啦~~~
相反地,縱然當下你是工作量較多,但嘗試別把注意力放在負面情緒上,而且面對這一切被認為是-ve的event也能處之泰然,將注意力集中在好的那一方面,那麼你會發現事情會有著奇妙的轉變~~~
try try la...

還有一點,是上星期看書看到的...我覺得幾得意,都幾有用~~~你不妨試試...
當遇到不如意的事或人的時候,就在你在心裡正要暗暗咒罵的時候,instead of cursing or saying something bad,以一句「願平安歸於你~~~」取替,然後深呼吸一下,把原先要咒罵的拋開...

anyway, relax la...
我相信你是壓力太大,所以才發埋d奇怪夢gei jei~~~
多d同個五個人仔傾下計啦~~~ :)

TingTingTing 提到...

bibi,有呀,夢入面其中一個好友係你呀,你真醒!
你唔提我,我都唔記得你教過我呢d野.
多謝你,我會think positive!
thanks!